کتاب شبکه

کتابی برای دنیای مجازی

کتاب شبکه

کتابی برای دنیای مجازی

کتاب شبکه

با ظهور و بروز اینترنت و گِره خوردن زندگی‌ها به زلفش کم کم بخشی از دنیای ما منتقل شد به این شبکه مجازی، « کتاب شبکه» شرحی است بر این نیمه مجازی کمتر دیده شده. باشد که اثری از من بر دیوارهای اینترنت به یادگار بماند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آغاز سخن

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

سماء

آمـده‌ام کـه تا بـه خود گوش کـشان کـشــانمـت

بی‌دل و بی‌خودت کنم، در دل و جان نشانمت

آمـده‌ام بــهار خـوش پیش تـو ای درخـــتِ گُل!

تا که کنار گیرمت خوش خوش و می‌فشانمت

آمـده‌ام کـه تا تــو را جلوه دهم در این ســــــرا

هـمـچــو دعـای عاشقان فوقِ فلک رسانمت

جــان روانِ من تویی، فاتحه خوانِ من تویی

فاتحه شو تو یک سری تا که به دل بخوانمت

صــیـدِ منی، شکارِ من، گرچه ز دام جَسته‌ای

جــــانـبِ دام بـــاز رو ور نَــرَوی بِــرانـمــت

از حَدِ خاک تا بشر چند هزار منزل است

شهر به شهر بُردمت، بر سرِ ره نَمانمت


پی‌نوشت: برای سرآغاز چندین متن آماده کردم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم هیچ‌چیز بهتر از یک غزل از مولانا نیست.

نظرات  (۲)

  • سیـن بـانو ...
  • :)
    ارزشها، نظامهای اعتقادی ویژه ی ما هستند که به ما می گویند چه چیزی در زندگی ما درست و چه چیزی نادرست است
    پاسخ:
    نظر شما متین اما چه ربطی به متن داشت؟!
    :|